بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به وبلاگgame sarzamin خوش آمدید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mahdi
15:21
یک شنبه 24 دی 1391

 انیمیشن Tom & Jerry Tough And Tumble 2012 

 

 

دانلود انیمیشن جدید و کوتاه تام و جری Tom & Jerry Tough And Tumble 2012 با لینک مستقیم و کیفیت بالا

نام انیمیشن : Tom & Jerry Tough And Tumble 2012

زمان : ۶ دقیقه

حجم : ۳۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip ، MKV

خلاصه داستان : کارتون داستان های تام و جری از سری داستان های خیلی قدیمی است و طرفدار های زیادی دارد . این نسخه سری کوتاهی از قسمت جدید این کارتون می باشد ….

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1168
mahdi
15:4
یک شنبه 24 دی 1391

دانلود مجموعه ی کامل میگ میگ با لینک مستقیم
انیمیشن میگ میگ ، ۶۰ قسمت کامل
با لینک مستقیم و لینک های کمکی

 

دانلود کامل انیمیشن میگ میگ Wile E. Coyote and Road Runner ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Wile E. Coyote and Road Runner ، انیمیشن میگ میگ

ژانر : انیمیشن ، کمدی

سال انتشار : ۱۹۴۹ ، ۲۰۱۰

تعداد قسمت ها : ۶۰ قسمت

مدت زمان : ۷ دقیقه

حجم : هر قسمت ۲۵ مگابایت

کیفیت : DVDRip ، MKV



خلاصه داستان : انیمیشن Road Runner که با نام میگ میگ در ایران پخش می شد ، نام انیمیشنی محبوب و بسیار جالب است که داستان ها و ماجراهایی دیدنی را به همراه دارد. این کارتون از ۲شخصیت به نام های Road Runner و Wile E. Coyote تشکیل شده است که همواره Wile E. Coyote به دنبال Road Runner یا همان میگ میگ می باشد و هر بار با شکستی روبرو می شود و …


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1219
mahdi
16:42
شنبه 23 دی 1391

دانلود کارتون پت و مت Pat & Mat

تمامی قسمت ها اضافه شد. 

 

دانلود کارتون پت و مت Pat & Mat ، تمام ۷۸ قسمت بصورت کامل با کیفیت بالا

نام کارتون : Pat & Mat ، کارتون پت و مت

سال انتشار : ۱۹۷۶ تا ۲۰۰۴

زمان : هر قسمت ۸ دقیقه

خلاصه داستان : کارتون پت و مت جزء محبوب ترین انیمیشن هایی است که تاکنون ساخته شده . این انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌ دهد که دچار مشکلات به وجود آمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ ریز می‌کنند که نتیجتأ مشکلات جدیدی به وجود می‌ آید . نهایتأ هر دو اقدام به حل مشکل با روش هایی عجیب و غریب می‌ کنند . نکته‌ ی خنده‌ دار این مجموعه جایی می‌ باشد که علاوه بر خنده‌ دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌ بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌ دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجود آمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نا متعارف حل‌ می‌کنند . این مجموعه همین‌ طور به‌ خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌ شده‌ است خاطره‌ انگیز می‌باشد .


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1247
موضوعات مرتبط: دانلود کارتون , ,
mahdi
13:28
شنبه 23 دی 1391

انیمیشن تا قسمت ۱8 آپدیت شد

زیرنویس فارسی قسمت 11 قرار داده شد

 

دانلود رایگان انیمیشن Ben 10 Omniverse 2012 ، با زیرنویس فارسی و کیفیت HD 720p

ژانر : انیمیشن ، ماجرایی

تعداد فصل : یک فصل

زمان : هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم : هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، MKV

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : سری جدید انیمیشن پرطرفدار بن ۱۰ ( Ben 10 ) این انیمیشن دارای نسخه های زیادی است . اما با پخش جهانی سری جدید که ساخت سال ۲۰۱۲ هست در خدمت شما عزیزان هستیم . این انیمیشن ساخت شبکه معروف Cartoonnetwork است …


 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1021
mahdi
17:31
جمعه 22 دی 1391

The Amazing Spider-Manیک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

 

ما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه game sarzamin با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه gamesarzamin1 زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.




بازی در نیویورک اتفاق می افتد و در طول بازی می توانید Time Square را مشاهده کنید که قبلاً مانند آن را در بازی Prototype دیده بودید. برخی از محیط های بازی به بازی Prototype شباهت دارند. دوربین جدیدی برای بازی طراحی شده که در سمت راست و بالای مرد عنکبوتی قرار می گیرد و حرکات او را به شکل بسیار خوبی به نمایش درمی آورد. همان طور که گفتیم، قابلیت Web Rush قدرت جدیدی است که استودیوی Beenox به بازی اضافه کرده است. با استفاده از این قدرت مرد عنکبوتی می تواند به آرامی حرکت کند و کارهای بی سر و صدای زیادی انجام دهد.

دانلود در ادامه مطلب


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 941
mahdi
16:55
جمعه 22 دی 1391

– این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .



Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

همچنین حالت single-player بازی با نام campaign mode شناخته خواهد شد که تاریخچه ساخت و هدایت Ferrari را شامل میشود همانند بازی Electronic Arts که توجهش بر روی برند Porsche بود و ۵ سری از بازیهای Need for Speed و با نام تجاری Porsche Unleashed شناخته میشود.گفته شده بود که بازی فقط تمرکز روی یک مدل خاص رسینگ فراری را دارد ولی اینطور نیست و ماشینهای مدل Ferrari که مخصوص Formula One , rally و GT racing نیز در بازی حضور خواهند داشت.در حالت multi-player قابلیت بازی با ۸ راننده دیگر به صورت انلاین هم وجود خواهد.و همچنین گفته شده این عمل بروی بخش تکنفره بازی نیز صدق میکند.همچنین هنوز وجود حالت co-op در حالت تکنفره و چندنفره تایید نشده است .از ۵۰ اتومبیل موجود بازی ۱۱ انها تک سرنشین هستند مانند : Ferrari F2008 , 150° Italia ، ۱۲ خودرو sport مدلها : ۴۵۸ Italia و FXXو ۲۷ اتومبیل از نوع GT از جمله : ۳۴۸ Spider و ۵۷۵M Maranello نیز در بازی خواهند بود . Slightly Mad Studios ساخت بازی را بعد از پایان کار Need for Speed: Shift 2 شروع کرده است و گفته میشود از موتور گرافیکی بازی قبلی خود با کمی تغییرات یعنی Madness Engine در این بازی نیز برای صحنه های تصادف و طبیعی تر شدن بازی استفاده شده است .سخت ترین بخش اینجاست که اتاری ریسک بزرگی را برای انتشار این بازی با نام یک برند بزرگ پذیرفته است که باید ۵۰ اتومبیل ایتالیایی را از انواع مختلف را در بازی داشته باشد  


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1010
mahdi
12:30
جمعه 22 دی 1391

 

 

مشخصات تریلر دوبله شده از بازی :
|میکس و صداگذاری تریلر : فرشاد شمسی خانی|
| کاری از تیم دوبله میهن دانلود ( استودیو رسانه افزار مهر ) رسانه|
مدیر دوبلاژ : مجتبی ایزدی

گروه دوبلاژ :
مجتبی ایزدی
مریم علیزاده
علی سهیلی
سید محمد صالح هاشمی
مسعود ایزدی
علی باقری

|نسخه ی SKIDROW به پست اضافه شد|
|فیکس کرک به پست اضافه شد |
|آپدیت شماره اول و دوم بازی اضافه شد |
|آپدیت شماره سوم بازی در تاریخ10 ژانویه 2013 اضافه شد |


با توجه به جدیدترین نشانه های موجود ،Treyarch در زیر فشار زیاد و در کانون توجه قرار گرفته.این استدیو ریسک های بزرگی را انجام داده که می تواند باعث شکست و یا یک فروش بی سابقه برای سری Call Of Duty شود چرا که این بازی بزرگترین فرانچایز در صنعت بازیهای ویدئویی است که سالانه بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهد.هر COD جدید رکوردهای فروش بازیها در سال را می شکندLamia گفت:"آنچه ما در اینجا ساخته ایم بهترین راز نگه داشته شده در بازیهای رایانه ای است ، زیرا من فکر نمی کنم که آن چیزی بوده باشد که هرکسی انتظار دیدن آن را داشت.ما متوجه شدیم که با داستانی که برای بازی اول ساختیم تنها یک مورد سطحی ایجاد کردیم.ما می خواستیم سبک کار خود را با داستانهای تاریخی به مرحله بعدی کار ببریم."شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین 4 rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست.قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.اهداف تهاجمی، چالش های دشواری را حتی برای یک تیم با تجربه رقم می زند که چنین موقعیت هایی را فقط یک سازنده ی بازی Call of Duty برایتان رقم میزند. هر شماره ی جدیدی از بازی که منتشر میشود با آزمون پیشی گرفتن از شماره ی قبلی خود مواجه می شود و شرکت Treyarch نیز مطمئناً به دنبال چنین چیزی می باشد. از همان لحظه ی اولی که من دمو را مشاهده کردم، اهداف Treyarch مشخص بودند: آن ها در حال بالا بردن تنش در بازی هستند. اولین صحنه ای که من از بازی Black Ops 2 در حین نبرد دیدم یک ماشین زره ای بود که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را اسکورت می کرد. کاروان موتوری همراه آنان زیر فشار سنگینی وارد لُس آنجلس شدند. به سمت مرکز شهر که نگاه کردم، آسمان پوشیده از هواپیماهای بی سرنشین آمریکایی بود که حملات سایبریشان متوجه ما شده بود
 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1118
mahdi
13:26
چهار شنبه 20 دی 1391

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه دوبله گلوری، به همراه دوبله حرفه ای تمامی آهنگ های انیمیشن|

| نسخه Full HD 1080p با حجم ۵ گیگابایت به پست افزوده شد |

نام انیمیشن: The Lorax – لوراکس

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۵۰۰۰ / ۹۲۰ / ۶۳۰ مگابایت

کیفیت: 1080p Full HD

دوبله فارسی

خلاصه داستان: پسرکی دوازده ساله به نام تد برای رسیدن به دوست رویاهای خود باید سر از کار ماجرای موجودی عجیب به نام لوراکس دربیاورد. لوراکس که محیط طبیعی زندگی خود را در خطر می بیند با کمک تد می خواهد نقشه شوم سودجویان را برای قطع درختان جنگل به هم بزنذ. شهردار و خلافکاران هم که این دو را مانع دستیابی خود به ثروت سرشار می بینند به مقابله با آنان برمی خیزند…


 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 903

تعداد صفحات : 10


نظر شما درمورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود